onsdag 4. april 2007

BloodRayne (2005)

Kjære meg! Hvor skal jeg begynne?? For denne filmen (forøvrig basert på spillet med samme navn) var så stappa full av elendighet at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg når jeg så den!
Den suger fra første sekund, rett og slett!
Elendig plott, ELENDIG regi, og dessverre elendig skuespill - ja, dessverre også fra de ellers så fantastiske herrene Michael Madsen og Ben Kingsley. Hva DE har i en slik film å gjøre... ja det er det bare gudene som vet!
Regissør Uwe Boll sliter så voldsomt med å hale dette i land, at det er ikke morsomt engang! Ikke engang sexscenen med Kristanna Loken klarte han å få noe utav. Til og med DEN klarte han å gjøre _kjedelig_...!
Slossescenene var pinlig elendig koreografert. Så dårlig at en 7-åring kunne gjort dem bedre! Det var rett og slett pinlig å se på!
Ellers øses det på med blod og gørr i hytt og pine! Flakkende filming gjør at man får med seg lite av hva som skjer i slossescenene, og musikken passer ikke inn i det hele tatt!
Nei, det er en og en halv time av livet mitt jeg aldri vil få igjen!
Enkelte spill passer bare ikke å filmatisere. Med mindre de finner noen som klarer å skvise ut en brukbar story, noe de definitivt ikke klarte i dette tilfellet!
Makan til møkk!
Er det mulig å gi karakter på minusskala??

Hvis ikke: 1/10














"Du bestefar? Du har en buse akkuraaaat... DER sånn...!"

Ingen kommentarer: